Sunday, April 20, 2008

Tag!! You In!!

Disebabkan saya merupakan antara orang yang terakhir di-Tag-kan..

Maka disini saya ingin meng-Tag-kan para bloggers yang tidak serik meng-blog-ing..

adalah disini diistiharkan soalanya..

senaraikan 5 pekara anda lakukan bila anda gagal dalam sesautu peperiksaan??

rakan2 yang akan ditagkan itu ialah...

dan kepada semua Geng Rakan Taufan yang lain

Tujuan saya meng-Tag anda semua ini adalah kerana peperiksaan sudah hampir, dan ini merupakan persediaan awal yang boleh dilakukan jika pekara ini terjadi.. maka selamat menjawab dengan jujur..

13 comments:

Anonymous said...

aduh...
kenapa?!
susah soalan ni...
ish2..

Unknown said...

ape la ko ni... mcm mane aku nak jwp? aku x penah gagal, mahu pun dalam bercinta.. hahahaha!!

Saya muhammad iqbal said...

coffee: jwb je la..

jijul: beri lah pandangan bagi menghindari pekara ni dari berlaku@alasan yang baik untuk diberikan kepada ibu bapa..

amscreamo said...

i won't answer it..hahaha
aku dah keje..

Saya muhammad iqbal said...

am: ko da keje?? bgs2.. tp sebetulnye ini adalah untuk mereka yg akan menghadapi peperiksaan.. satu lagi, alasan untuk menghadapi ibu bapa pas fail exam..

Miss LaraLady said...

xmo jawab ble?

Ande Sikutawangsa said...

aku sudah jawab dan tolong belanja aku KFC.

Hann Haidar said...

tett

Anonymous said...

ahlijiwa- tett tu apa?
hehe

Saya muhammad iqbal said...

coffee: tett tu kene tag la.. tol x ahli jiwa??

Saya muhammad iqbal said...

ahli jiwa: tq singgah

Anonymous said...

bal
sorry
hehe
mana saya tahu
huhu

Saya muhammad iqbal said...

coffee: tahu2 kn lps nie..