Friday, July 18, 2008

Pale Otak Aku La!!

Wah.. kebengangan aku mencapai tahap seterusnya.. mula rasa preasure sem nie.. nk jadi tulah ni lah.. nasib baik amik course nie.. cube dok kat tpt bdk yang belajar course kejuruteraan?? x ke da pecah kepala??

muzik banyak membantu bila keadaan kepala semakin kembung dan tunggu masa nk pecah.. banyak muzik yang tolong ak untuk lepaskan diri dari belenggu kecelaruan.. nk kate duit x de.. bekepuk da.. nk kate kawan x de.. semuanya supportive.. ntah la.. mungkin x de teman kot..

kawan dan teman itu lain.. bagi ak kawan itu banyak membantu kita menyelesaikan masalan, tidak terlupa menambahkan masalah juga.. kawan yang tolong kita bile x de duit.. anta gie kedai.. rosakan barang dan juga memberikan tugas yang berat2.. tapi tanpa kawan kita masih boleh hidup kn?? cume orng cakap la kita nie anti-sosial.. teman pula.. penting.. berikan kasih dan juga sayang.. huh sayang konon.. tp kita x boleh nk idup tanpa teman.. sebab.. gile ko.. sape nk bagi ko anak?? nk mampos x de zuriat??

family pula bagi ku amat penting kerana, tanpa mereka sape aku nie kn?? kan kita nie macam kain putih.. family tlgkasi guild line je.. pastu pepandai la kaler sendiri kn?? klu x de family.. kale putih tu pown kite x tau nk pangil ape kn??

warna amat memainkan peranan pada penampilan kita seharian.. cube bayangkan Allah ciptakan kitapandanan seperti filem2 tahun 50-an dulu nk?? kn x best.. haha.. seronok juga menulis secara karutan ini kn??

SEBENARNYA SAYA NK BAI TAU.. SAYA SUDAH KEMBALI AKTIF DALAM LAMAN WEB INI.. SETELAH LAMA MENDIAMKAN DIRI.. BUKAN MANCARI ILHAM, SEBUK MAHUPUN SANGGAP MENUNGGU BULAN JATUH KE RIBA.. TETAPI KEMALASAN JARI UNTUK MENAIP KT SEARCH BAR TU UNTUK MASUK DALAM WEB NIE.. SO MINTAK LA MAAF K??

7 comments:

Anonymous said...

bal, ape da.. hehe
ok selamat kembali memblogos:)

mapieceofart said...

melalut tahap karut memang best...

tahap asbestos...

hulalalala.... =)

Miss LaraLady said...

Welcome back!!
=D

Saya muhammad iqbal said...

tq all...

Cik-MeGa said...

jgn malas2 lg...

+salam singgah+

ratnakesuma said...

kadang2 kita perlu berehat juga untuk memastikan otak kita boleh diservis....

huhuhuhuhuhu......


jgn tension2....
kau ada dia yang kwn aku xder.....

Anonymous said...

minom kopi lah bro...